رژیم غذایی برای داشتن جنین دختر

رژیم غذایی برای داشتن جنین دختر

رژیم غذایی برای داشتن جنین دختر

رژیم غذایی برای داشتن جنین دختر

سوالاتی در مورد تعیین جنسیت جنین برای افرادی که قصد بارداری را دارند به وجود می آید. آیا افراد میتوانند تعیین جنسیت برای جنین خود داشته باشند؟  زوجین میتوانند انتخاب بکنند که جنین آن ها دختر باشد یا پسر؟

برای اطلاع از جواب این سوال(رژیم غذایی برای داشتن جنین دختر) در این مقاله همراه ما باشید.

راه تعیین جنسیت جنین

تنها راه قطعی تعیین جنسیت آی وی اف است.

آی وی اف به علت عوارض و هزینه هایی که دارد معمولا به زوجین پیشنهاد نمیشود. یکسری راهکار ها برای تعیین جنسیت جدا از روش آی وی اف وجود دارد که این راهکار ها به این صورت بیان شده است.

با تغییر  phبدن بانوان و ph بدن آقایان پزشکان میتواند تعداد اسپرم با جنسیت پسر یا دختر را به وجود بیاورند.

این روش محیط بدن خانم برای لقاح نوعی خاصی از اسپرم به طور مثال اسپرم ایکس (دختر) یا اسپرم وای (پسر) مناسب می کند و احتمال بارداری یک جنسیت را بالا می برد.

به طور مثال برای تعیین جنسیت دختر زوجین میتوانند اقدام به انجام یک رژیم غذایی از سه تا شش ماه قبل از بارداری کنند.

باید برای تعیین جنسیت تحت نظر دکتر زنان یا دکتر تغذیه باشند.

مطالعه بیشتر  آندومتریوز

تغذیه مناسب برای داشتن جنین دختر

اگر بخواهیم به صورت کلی مطرح کنیم که چه غذاهایی باعث این میشود که شانس داشتن جنین دختر افزایش پیدا کند باید اینگونه بیان کنیم:

  1. زوجین باید تقریبا غذاهای کم نمک مصرف کنند
  2. باید از لبنیات بسیار زیادی در رژیم غذایی خود استفاده کنند
  3. در زمان نزدیکی و تشکیل لقاح باید واژن را با سرکه بشویند
  4. باید واژن حالت اسیدی پیدا کند تا اسپرم های وای (پسر) بعد از ورود به رحم از بین بروند و تنها اسپرم های حاوی جنسیت دختر باقی بمانند.
  5. خانم ها باید به این نکته توجه کنند که در زمان لقاح باید به ارگاسم نرسند، زیرا ارگاسم باعث افزایش ترشحات قلیایی سلول میشود. اگر محیط واژن حالت قلیایی پیدا کند و حالت اسیدی خود را از دست بدهد این محیط، محیط مناسبی برای حرکت اسپرم های حاوی جنسیت پسر در رحم خانمها می شود و شانس از دست دادن جنین دختر افزایش پیدا خواهد کرد. زوجین باید حتما در زمان نزدیکی به این نکته بسیار توجه کنند.
رژیم غذایی برای داشتن جنین دختر

رژیم غذایی برای داشتن جنین دختر

زمانبندی مناسب لقاح برای داشتن جنین دختر

نکته بعدی که زوجین، به خصوص خانم ها باید به آن توجه کنند این است که زمان لقاح را بررسی کنند. این به این منظور است که باید بدانند تخمک گذاری دقیقا چه زمانی صورت میپذیرد و باید سعی کنند دوسه روز قبل از سونوگرافی نزدیکی را انجام داده تا لقاح تشکیل شود.

برای مطلع شدن از زمان بندی تخمک گذاری باید خانم ها به این مسئله بسیار مشرف باشند و یادداشت کنند تا فراموششان نشود. روش دیگر این است که به دکتر زنان و یا متخصص زنان مراجعه کنند تا با استفاده از سونوگرافی، از روز دقیق تخمک گذاری خود مطلع شوند، در هنگام تشکیل لقاح برای داشتن جنین دختر به مشکل بر نخورند.

مطالعه بیشتر  روش های ایمن برای برجسته کردن جی اسپات با تزریق

تفاوت اسپرمX  وY

اسپرم مرد اگر دارای کیفیتی مناسبی باشد. حدود 72 ساعت در محیط مناسب در بدن بانوان باقی میماند منتظر میشود تا زمانی که تخمک به وجود بیاید و بعد از آن با آمیخته شدن اسپرم و تخمک لقاح به وجود می آید.

اسپرم وای(پسر) ضعیف تر از اسپرم ایکس(دختر) است و دارای سرعت زیادی است. اسپرم حاوی جنین با جنسیت پسر میتواند زودتر خود را به تخمک برساند اما باید به این نکته هم توجه داشت که اسپرم Y بنیه ضعیفی دارد.

با رعایت نکاتی که در بالا بیان شد، ایجاد محیط اسیدی اسپرم های حاوی جنسیت پسر را از بین  میبرند و تنها اسپرم های ایکس را در رحم نگه داشته می شود.

اگر زمان بندی درستی را برای ایجاد لقاح انجام داده و تحت نظر پزشک زنان باشید، زمانی که اسپرم وای وارد بدن خانم ها میشود. تخمک هنوز در آن جا وجود نداشته باشد، در نتیجه به دلیل ضعیف بودن، آن اسپرم از بین خواهد رفت.

که علاوه بر تغذیه، زمانبندی دقیق و درست تشکیل لقاح بسیار به تعیین جنسیت جنین دلخواه کمک خواهد کرد. در ادامه ی این فرایند بعد از بین رفتن اسپرم وای، اسپرم ایکس به تخمک رسیده و با وجود محیط اسیدی که واژن دارد تا 72 ساعت زنده خواهد ماند. آمیخته شدن اسپرم با تخمک لقاح را ایجاد کرده که به احتمال زیاد با رعایت نکات نام برده شده جنین دختر خواهد بود.

نکته مهم در مورد تعیین جنسیت جنین

در آخر این مقاله باید به یک نکته بسیار مهم اشاره کرد این نکته است که زمانی که لقاح ایجاد شود دیگر نمیتوان بحث تعیین جنسیت را انجام داد.

مطالعه بیشتر  انواع روش های جراحی زیبایی واژن

———————————————————–

راه های ارتباطی با دکتر محبوبه مأموریان اصفهانی

پیج اینستاگرام دکتر محبوبه مأموریان اصفهانی

کانال آپارات دکتر محبوبه مأموریان اصفهانی

کانال نماشا دکتر محبوبه مأموریان اصفهانی

———————————————————–

رژیم غذایی برای داشتن جنین پسر

4 دیدگاه

    • باید خدمت شما عرض کنم که صددرصد تعیین جنسیت با ای وی اف است اما اگر حدود سه تا شش ماه قبل از بارداری به پزشک مراجعه کنید و تمامی نکاتی که به شما ارائه می شود را رعایت کنید به احتمال خیلی زیاد موفقیت خوبی را در انتظار خود دارید.

    • سلام خدمت شما بله در واقع شما باید حدود سه تا شش ماه قبل از اقدام کردن به بارداری به پزشک و متخصص زنان مراجعه کنید که یک امر الزامی برای هر دو نفر است و نسخه هایی که دکتر در هر زمینه ایی به زوجین ارائه میدهد به خصوص در زمینه تغذیه باید هم مرد هم زن به آن توجه کند و رعایت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button