چه کسانی کاندید عمل لابیاپلاستی هستند

چه کسانی کاندید عمل لابیا پلاستی هستند؟ لابیاپلاستی چیست؟ عوارض عمل لابیاپلاستی چیست؟ هزینه عمل لابیاپلاستی چقدر میباشد؟ بهترین پزشک برای انجام عمل لابیاپلاستی چه کسی میباشد؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اینکه چه کسانی کاندید عمل لابیاپلاستی هستند با ما همراه باشید.

عمل لابیاپلاستی چیست؟

به عمل زیبایی که با هدف کوچک تر کردن لبه های واژن انجام می گیرد عمل لابیاپلاستی می گویند. اگر این عمل به وسیله پزشکان متخصص و حرفه ای انجام گردد در این حالت نتیجه دریافت شده فوق العاده عالی خواهد بود. امروزه اکثر بانوان خواستار انجام این عمل هستند و به گونه‌ای به دنبال پزشکان متخصص و مطمئن برای انجام این عمل می باشند. خوشبختانه وجود پزشکانی مانند دکتر محبوبه ماموریان اصفهانی باعث شده است تا تمام نگرانی ها در رابطه با پزشک متخصص در این زمینه رفع گردد.

اما این سوال برای افراد به وجود خواهد آمد که چه کسانی برای انجام این عمل مناسب هستند. برای دریافت پاسخ به این سوال در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

عمل لابیاپلاستی چند نوع است؟

عمل لابیاپلاستی بر حسب مشکلاتی که ممکن است در افراد وجود داشته باشد به چند دسته تقسیم می شود.

از جمله می‌توان به عمل لابیاپلاستی اشاره کرد، زمانی به کار گرفته می شود که لبه های واژن بزرگ هستند.

مطالعه بیشتر  انواع روش های جراحی زیبایی واژن

عمل لابیاپلاستی ماژور نوعی دیگر از عمل میباشد که به خاطر بزرگ بودن لایه بیرونی انجام میشود.

ممکن است افرادی وجود داشته باشند که خواستار انجام هر دو عمل باشند.

در حالت کلی عمل لابیاپلاستی با استفاده از لیزر و جراحی انجام می‌شود. وقتی هدف از عمل، حذف کردن قسمت های اضافه با استفاده از چاقوی جراحی باشد، در این حالت در دسته جراحی قرار می گیرد. اگر قسمت لابیا مینور و ماژور با استفاده از لیزر حذف گردد در این حالت در دسته عمل لابیاپلاستی با لیزر قرار می گیرد.

چه کسانی کاندید عمل لابیاپلاستی هستند

چه کسانی بهتر است عمل لابیاپلاستی را انجام دهند؟

• بانوانی که بخاطر بزرگ بودن لابیا ها دچار مشکلاتی شده اند و دارای ظاهری ناخوشایند است این افراد بهتر است تا این عمل را انجام دهند.
  • در برخی مواقع ممکن است به خاطر نامتقارن بودن احساس نارضایتی و ناراحتی به وجود بیاید.
  •  کسانی که به خاطر بزرگ بودن لابیاها به راحتی نمی توانند شلوار و لباس های زیر مناسب بپوشند و به گونه‌ای مشکلاتی مانند درد و سوزش در این بخش مشاهده می گردد.
  •  کسانی که به خاطر وجود لابیا‌های بزرگ امکان انجام برخی از فعالیتها مانند سوارکاری، دوچرخه سواری برایشان وجود ندارد و بیشتر دچار درد خارش و سوزش می‌شوند.
  • کسانی که به خاطر وجود چنین مشکلاتی بیشتر دچار انواع عفونت‌ها می‌شوند
  • همچنین کسانی که خواستار رفع تیرگی این بخش هستند می توانند این عمل را انجام دهند.
  • کسانی که به خاطر وجود مشکل مسیر ادرار آنها تغییر کرده است.

لازم به ذکر است که این عمل در هر سنی قابل انجام است و دختران نیز می‌توانند این عمل را انجام دهند. این نکته قابل ذکر است که زایمان های طبیعی نتیجه عمل را تحت تاثیر قرار نمی دهد.

مطالعه بیشتر  بهترین سن برای انجام لابیاپلاستی

نکات مهم بعد از انجام عمل لابیاپلاستی

نتیجه دریافت شده بعد از انجام عمل با لیزر جراحی مشابه به هم بوده تنها تفاوت آن در این می باشد که معمولاً زمان بهبودی با هم فرق دارد. تمام افرادی که این عمل را انجام می‌دهند باید تمام موارد یاد شده را به صورت دقیق رعایت نمایند تا احتمال بروز عفونت و یا تورم بعد از لابیاپلاستی به حداقل برسد.پزشکان معمولاً انواع داروهای ضد درد را برای گذراندن آسان دوران نقاهت تجویز می کنند.

• رعایت نکات بهداشتی تا زمان بهبودی بسیار مهم است و باید ناحیه تناسلی به صورت کامل خشک و تمیز نگه داشته شود.
  • به هیچ عنوان نباید تا هشت هفته بعد از انجام عمل نزدیکی رخ دهد.
  • انجام ورزش‌ها و فعالیت‌های سنگین بعد از انجام عمل ممنوع می باشد.
  • بیماران نباید بعد از عمل دوش بگیرند در واقع چند روز بعد از عمل بر حسب صلاح دید پزشک استحمام انجام شود.
  • استفاده کردن از کمپرس یخ برای کاهش دادن درد مفید می باشد
  • بیماران باید بعد از انجام عمل غذاهای سبک و آبکی را استفاده کنند تا احتمال بروز یبوست به حداقل برسد
  • در صورت مشاهده عفونت باید خیلی سریع به پزشک مراجعه کنید.

بهترین پزشک برای انجام عمل لابیاپلاستی

با توجه به اینکه عمل لابیاپلاستی بسیار حساس است و به گونه‌ای انجام این عمل به وسیله پزشکان تازه کار و کم تجربه ممکن است عوارض بعد از عمل را افزایش دهد و فرد را دچار مشکلات بسیار جدی کند، پس باید در انتخاب پزشک برای انجام عمل فوق العاده دقت کنید. سعی کنید انجام این عمل را به پزشکان حرفه ای و متخصصین مانند دکتر محبوبه ماموریان اصفهانی بسپارید تا نتیجه مطلوب را به دست آورید.

مطالعه بیشتر  درمان تورم بعد از لابیاپلاستی

دکتر محبوبه ماموریان اصفهانی جزو بهترین پزشک و متخصص زنان و زایمان می باشد. ایشان در زمینه های مختلف مشغول به فعالیت بوده و به گونه‌ای بهترین فرد برای تشخیص و درمان بیماریهای رایج زنان و انجام مراقبت ها و تستهای بعد از دوران بارداری، درمان ناباروری و یا انجام عمل های زیبایی در بخش واژن می باشند.

نکته مهمی که در این میان وجود دارد این است که مراقبت های بعد از انجام عمل بسیار مهم است.

هرگونه سهل انگاری و عدم توجه به توصیه‌های پزشک ممکن است باعث بروز عفونت و مشکلات بسیار شدیدی شود. باید تمام افراد به تمام نکاتی که پزشکان توصیه می‌کنند موبه‌مو عمل کنند تا زمان بهبودی آنها به حداقل برسد و هیچگونه مشکلی برایشان به وجود نیاید.

• سلام خدمت شا خیر عوارضی به همراه ندارد و تنها باعث افزایش اعتماد به نفس بانوان و سهولت در زندگی روزمره خانم ها را به همراه دارد.

• سلام خدمت شما همراه گرامی ببیند این دو عمل با یکدیگر متفاوت هستند و میتوان در یک زمان انجام داد اما خب به دلیل ناچیز دردی که برای بیمار همراه است پیشنهاد نمیشود.