عمل زیبایی کلیتوریس و مراقبت های بعد از آن

عمل زیبایی کلیتوریس

عمل زیبایی کلیتوریس

عمل زیبایی کلیتوریس

جراحی کلیتوریس یا هودکتومی یکی از مهم ترین بخش های جنسی بدن خانم هاست که در بالا و در قسمت لابیا های کوچک قرار دارد؛ دارای جسم قاریه و بیشترین عصب جنسی در این ناحیه قرار دارد اولین نقطه تحریک و ارضا در خانم ها هستش.

عده ای از خانم ها ممکن است کلیتوریس و یا کوچیک داشته باشند خانم هایی که کلیتوریس کوچکی دارند ممکن است تحریک پذیری پایینی داشته باشند و دیر ارضا شوند. و افرادی که کلیتوریس بزرگ دارند با پوشیدن لباس تنگ تحریک شوند و ممکن است با پوشیدن لباس تنک کلیتوریس از پشت لباس نمایان شود و جلوه خوبی نداشته باشد و ممکن است به خارش بی افتد.

بنابراین دنبال راه های درمان این مشکل میگردند بنابراین ما برای این افراد جراحی کلیتوریس را توصیه میکنیم و جراحی آسانی هست ولی باید بسیار دقیق انجام شود به دلیل اینکه دستکاری در این ناحیه ممکن است اختلال در روند ارضا شدن و به ارگاسم رسیدن خانم ها پیش آورد.

سایز کلیتوریس به روش هودکتومی کوچیک میشود و میتوان با کنار زدن لابیاها اندازه آن را بزرگ کرد که باعث تحریک بیشتر در رابطه جنسی شود.

یک عده هم ممکن اس پوست زیادی در ناحیه کلیتوریس داشته باشند که اون پوست باعث عفونت قارچی و عفونت میکروبی و دیر ارضا شدن در خانم ها پیش آید که در این مواقع با انجام عمل هودکتومی میتوانیم بافت و پوست اضافه رو برداریم تا کلیتوریس نمایان شود که در خانم ها باعث افزایش میل جنسی شود.

قبل از شروع به بیان خود جراحی، ممکن است جالب باشد که در ابتدا عملکرد، مکان و توصیف کلیتوریس زنانه (که در اصطلاح عامیانه به آن چوچوله یا خروسک نیز می‌گویند) را درک کنید.

اصلی ترین و پیچیده ترین ناحیه اروژن زنانه را کلیتوریس می گویند.

کلیتوریس اصلی ترین و پیچیده ترین ناحیه اروژن زنانه است.

سر (گلنز) این قسمت کوچک بدن دارای بیش از 8000 پایانه عصبی حسی است که دو برابر غدد آلت تناسلی می باشد.

اگرچه حساسیت و اندازه و شکل کلیتوریس برای هر فردی متفاوت است.

اما کلیتوریس به طور کلی اغلب شبیه به یک نخود کوچک یا یک مروارید است.

هنگامی که با تحریک دهانی یا دستی تحریک می شود، مانند آلت تناسلی مرد، به یک سلول خونی تبدیل می شود و به زن اجازه میدهد تا به ارگاسم برسد.

جراحی زیبایی کلیتورال معمولاً همراه با سایر جراحی های زیبایی واژن نظیر: پرینئوپلاستی، لابیاپلاستی، واژینوپلاستی و… صورت می گیرد.

از روش لیفت یا کاهش کلیتورال، برای نشان دادن بیشتر کلیتوریس و ایجاد حساسیت بالاتر در این ناحیه استفاده می شود.

این روش می تواند منجر به افزایش بهبود رابطه جنسی و همچنین میزان اعتماد بنفس بالا در خانم ها گردد.

مهمترین دلایل انجام عمل کلیتوریس

خانم هایی که تمایل به انجام جراحی های کلیتوریس دارند معمولا به دنبال اهداف مشخص و خاص هستند از مهمترین دلیل انجام این روش جراحی می توان به زیبایی بیشتر در قسمت تناسلی و بالا رفتن اعتماد به نفس در خانم ها و شرکت می‌تواند به بهبود کیفیت روابط جنسی اشاره نمود.

همچنین بهبود سرعت و کیفیت رسیدن به اوج ارگاسم در رابطه جنسی و سهولت استفاده از لباس های تنگ و پوشیدن آنها و همچنین رسیدن به چندین ارگاسم زمان رابطه جنسی میتوان اشاره نمود.

به طور کلی افرادی که این عمل جراحی زیبایی را انجام میدهند پوست اضافی در قسمت ناحیه کلیتوریس آنها وجود دارد برداشته می‌شود و سعی می شود زیبایی و توازن خاصی در ظاهر آن هم ایجاد شود.

خانم هایی که ناحیه کلیتوریس در بدن آنها حالت بزرگی دارد و منجر می‌شود و در زمان ورزش کردن و پوشیدن لباس های تنگ احساس ناراحتی داشته باشند می‌توانند از این عمل زیبایی استفاده کنند و به جهت مشکلات در رابطه با لباس تنگ هم راحت شوند.

برخی از افراد بر این باورند که عمل جراحی کلیتوریس همراه با درد است از آنجا که این روش جراحی زیبایی به صورت کاملا حرفه‌ای انجام می شود و برای انجام آن نیاز به بی حسی نیست.

در طی عمل هیچگونه دردی را احساس نمی کند و در صورتی که بعد از جراحی بیمار با درد مواجه شود بهترین راهکارها استفاده خواهند شد و از سوی جراح زیبایی زنان برای کنترل درد تجویز می گردد این عمل تا زمانی که بهبود کامل به وجود بیاید میزان درد در کمترین حد خود قرار می گیرد.

به طور کلی بیماری به مراقبت های بعد از جراحی احتیاج دارند می توانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن این عمل را انجام بدهند مراقبت های قبل و بعد از جراحی برای بیماران بسیار اهمیت دارد از این رو بهتر است که پنج روز اول بعد از جراحی و هستند استراحت کنید و یکسری مراقبت های خاصی را انجام دهید.

بررسی میزان حساسیت کلیتوریس

بررسی میزان حساسیت کلیتوریس

بررسی میزان حساسیت کلیتوریس

امروزه بسیاری از متخصصان و پزشکان سعی دارند تا بخش های حساس بدن را با زبان ساده به عموم افراد معرفی کرده تا هر شخص بداند که هر عضو در بدن آنها چه نقشی دارد و چه تاثیری بر سلامت جسمانی و روحی آنها خواهد داشت.

یکی از اعضای کوچک و بسیار حساس در بدن بانوان کلیتوریس است که ممکن است بسیاری از بانوان به دلیل عدم آگاهی کافی اهمیت حفظ سلامت آن را ندانسته و با خطرات و آسیب های جدی مواجه شوند.

در هر صورت باید بدانید که کلیتوریس نقطه تحریک پذیری جنسی بانوان است و کوچکترین تماس با این بخش حساس می تواند بانوان را به اوج لذت جنسی رسانده و قطعاً روابط بهتری را تجربه خواهند کرد.

اما گاهی ممکن است این بخش حساس و تحریک پذیر با آسیب‌ های زیادی مواجه شود، البته قبل از هر چیز باید بدانید کلیتوریس دارای تعداد بسیار زیادی از عصب های کاملا حساس و محرک است و هرگونه اختلال در عملکرد آن می‌ تواند آسیب‌ های زیادی را برای سلامت جنسی افراد به وجود آورد.

متخصصان و پزشکان میزان حساسیت کلیتوریس را در حد بسیار زیادی دانسته و معتقدند هرگونه آسیب های کوچک مانند خارش یا سوزش می تواند درد و احساس ناخوشایندی را برای بانوان به همراه آورد.

در مواردی پزشکان به دلیل شدت آسیب ها مجبور میشوند تا ناحیه کلیتوریس را با روش های مختلف مورد جراحی قرار داده تا بتوانند عملکرد درست و اولیه این عضو را بازگردانند.

متخصصان و پزشکان همواره توصیه می کنند که برای حفظ سلامت ناحیه واژینال و تمامی بخش های حساس آن بهتر است که از سلامت خود محافظت کرده و تا حد ممکن بهداشت فردی را رعایت کنید، به عنوان مثال شما می توانید از انواع شوینده های مخصوص واژینال استفاده کرده و در مواردی اگر با خارش و یا سوزش و التهاب کلیتوریس مواجه هستند با پزشک در میان بگذارید.

شاید شما هم در ناحیه واژینال با عفونت مواجه شده باشید و این امر سبب میشود تا ناحیه کلیتوریس نیز با مشکل مواجه شود، هر گونه علائم غیر متعارف در ناحیه کلیتوریس می‌ تواند نشانه‌ ای از آسیب‌ های جدی باشد.

به عنوان مثال قرمزی، تورم و احساس سوزش هنگام رابطه جنسی و یا ادرار کردن نشانه ای از مشکلات جدی می باشد و بهتر است که میزان و شکل ظاهری و رنگ ترشحات ناحیه واژینال را به طور جدی بررسی کنید، هر گونه اختلال در رنگ و بوی غیر طبیعی در ترشحات می‌ تواند نشانه‌ ای از بروز آسیب‌ های جدی باشد.

پزشکان حساسیت کلیتوریس را بسیار زیاد دانسته و معتقدند که به صورت نامحسوس اثرگزاری مستقیمی بر سلامت روحی و جسمانی افراد خواهد داشت.

تاثیر کلیتوریس در روابط جنسی

مسئله ای که عموم بانوان با آن مواجه هستند این است که ممکن است در روابط جنسی ارگاسم را به درستی تجربه نکرده و داشتن این نوع روابط برای آنها خسته کننده و یا کسل کننده میشود.

پزشکان و متخصصان سعی دارند برای بیشتر کردن لذت جنسی و تاثیر مستقیم آن بر سلامت روحی افراد به اشخاص آموزش دهند که چگونه از سلامت خود محافظت کرده و با چه روش هایی می توانند حین رابطه جنسی ارگاسم را تجربه کنند.

نقطه تحریک پذیر بدن بانوان عضوی به نام کلیتوریس است که با کوچکترین محرکی فرد را به اوج لذت رسانده و اگر این عضو دچار آسیب شود فرد نمی تواند لذت جنسی و ارگاسم را تجربه کند.

مطالعه بیشتر  واژینال وایتنینگ لیزری (سفیدی)

برخی از پزشکان و متخصصان بر این باورند که اگر بانوان ارگاسم را تجربه نکنند ممکن است در روابط و زندگی زناشویی با مشکلات مختلف مواجه شوند که برخی از آنها غیر قابل کنترل بوده و سلامت روانی و روحی افراد را تحت تاثیر قرار می دهد، پس باید اهمیت وجود کلیتوریس را در بدن خود دانسته تا بتوانید به درستی از سلامت آن محافظت کنید.

مسئله قابل توجه این است که کلیتوریس نه تنها بر روابط جنسی بلکه بر سلامت عمومی بانوان نیز اثرگذار است و اگر این بخش حساس با مشکل مواجه شود فرد ممکن است حتی در فعالیت های روزانه با مشکل مواجه شده و اختلالات زیادی را تجربه کند.

متخصصان آسیب و بیماری در ناحیه کلیتوریس را با خارش، قرمزی، التهاب و خونریزی همراه دانسته و اغلب برای بانوان غیر قابل تحمل است.

با مطالعه مقالات بیشتر در مورد کلیتوریس متوجه خواهید شد که این عضو چه تاثیری بر سلامت جسمانی شما داشته و می تواند با بروز مشکلات کوچک سلامت شما را با خطرات جدی مواجه کند، پس بهتر است که از سلامت سیستم جنسی خود محافظت کرده تا با اختلالات جسمی و روانی مواجه نشوید.

پزشکان و متخصصان سعی دارند تا به عموم بانوان آموزش دهند که چگونه می‌ توانند نقطه کلیتوریس را تحریک کنند زیرا اگر حین روابط جنسی کارایی مناسب را نداشته باشد بانوان هرگز ارگاسم را تجربه نکرده و در دراز مدت می‌ تواند آسیب‌ هایی را برای آنها به همراه آورد پس بهتر است که سطح آگاهی خود رانسبت به سایر اندام های بدنتان افزایش داده تا متوجه شوید که هر کدام چه تاثیری بر سلامت شما خواهند داشت.

کاهش کلیتورال هود

کاهش کلیتورال هود یک روش جراحی پلاستیک برای کاهش اندازه و شکل کلاهک کلیتورال با کاهش پوست اضافی (پوست ختنه گاه) محسوب می شود، همچنین این روش برای برجسته کردن کلیتوریس استفاده می شود.

سایر روش های مورد استفاده برای کاهش کلیتورال هود عبارتند از:

  • هدکتومی کلیتوریس
  • برداشتن کلاهک کلیتورال
  • کلیتوریدوتومی که برای بهبود ظاهر کلیتوریس استفاده می شود.

این روش جراحی برای بهبود ظاهر جذاب ناحیه شرمگاهی بانوان به منظور دسترسی بیشتر به آن استفاده می شود.

برداشتن کلیتورال زیرمجموعه ای از جراحی هایی است که با واژینوپلاستی و گاهی لابیاپلاستی انجام می شود.

بسیاری از بانوان اغلب از ناراحتی در ظاهر اندام تناسلی خود و همچنین به دلیل مشکلات جنسی شکایت دارند.

همچنین ممکن است به دلیل افزایش سن، زایمان طبیعی، تحریکات جنسی، اندازه، شکل و رنگ کلیتوریس به میزان قابل توجهی تغییر کند.

خانم هایی که قصد انجام جراحی زیبایی واژن را دارند، می توانند به پزشک و متخصص با تجربه ای نظیر دکتر محبوبه ماموریان اصفهانی مراجعه نمایند.

دکتر محبوبه ماموریان اصفهانی در زمینه های مختلف از جمله جراحی زیبایی واژن، زایمان طبیعی، زایمان سزارین، مراقبت های قبل و بعد از زایمان، درمان بیماری های

زنان مانند عفونت واژن بسیار آموزش دیده و کارآمد است.

با ورود به سایت دکتر محبوبه ماموریان اصفهانی به راحتی می توانید با ایشان تماس حاصل فرمایید و در مورد کاهش هود و انواع کلیتورال اطلاعات مفیدی کسب نمایید.

روش کاهش کلیتوریس هود

عمل زیبایی کلیتوریس

عمل زیبایی کلیتوریس

روش کاهش کلیتورال کلاهدار معمولا به صورت جراحی لابیاپلاستی می باشد.

این روش شامل بریدن چین های اضافی بافت کلیتورال آدرنال با ایجاد برش هایی موازی با محور بلند کلیتوریس است.

روش دیگر کاهش کلیتوریس هود و باز کردن کلیتوریس، برش های دوطرفه با برش های بافت پرپوس است.

ساختن گلن های پره در خط وسط در این روش بسیار مهم و اساسی است.

کاندیدای ایده آل برای کاهش کلیتورال کلاهدار چه کسی است؟

بیمارانی که مایل به انجام عمل جراحی کاهش کلاهک کلیتورال هستند باید دلایل زیر را برای انجام این کار داشته باشند.

این مراحل برای خانم هایی استفاده و تجویز می شود که به دلایل زیبایی شناسی، این روش را خواستارند و می خواهند برای همیشه مرتب و زیبا به نظر برسند.

علاوه بر زیبایی ناحیه تناسلی خانم هایی که دچار بیماری هایی نظیر درد در هنگام پوشش لباس زیر یا شلوار را دارند یا به دلایل درد در هنگام مقاربت و ناراضیتی از رابطه جنسی، این عمل جراحی زیبایی واژن را انجام می دهند.

بر همین اساس خانم ها می توانند با جراحی زیبایی کلیتوریس به نتایج دلخواه خود برسند.

خانم هایی که دارای هود کلیتورال بزرگ هستند به گونه ای که در هنگام مقاربت دچار مشکل می شوند، می توانند با جراحی زیبایی کلیتوریدوتومی این عارضه را از بین ببرند.

کلیتوریس در اثر اصطکاک و تماس با لباس زیر قرمز، زخم و خارش می شود.

عمل زیبایی کلیتوریس

عمل زیبایی کلیتوریس

در نتیجه زنان برای درمان این عارضه تحت عمل جراحی زیبایی کلیتوریس قرار می گیرند.

زمانی خانم ها باید عمل زیبایی کلیتوریس را انجام دهند که دارای شرایط زیر باشند؛ که این شرایط عبارتند از:

  • افزایش سن
  • فعالیت جنسی
  • ژنتیک
  • زایمان طبیعی

خانم هایی کاندیدای ایده آل برای کاهش کلیتورال کلاهدار هستند که دارای مشکلاتی نظیر:

  • عفونت‌های تناسلی
  • عدم توانایی ورزش کردن
  • عدم توانایی فعالیت بدنی
  • درد در هنگام مقاربت را داشته باشند.

همین طور که در بالا اشاره شد، علاوه بر موراد بالا اگر بانوان در هنگام پوشیدن شلوار یوگا، مایو، شلوار های استرچ دچار مشکل و درد می شوند نیز باید عمل زیبایی کلیتوریس را انجام دهند.

آمادگی لازم برای کلاهک کلیتورال

برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که چگونه برای کاهش کلاهک کلیتورال آماده شویم؟

برای پاسخ به این سوال باید گفت: کاهش کلاهک کلیتورال یک عمل جراحی میکروسکوپی و در یک محیط سرپایی با بی حسی موضعی یا عمومی انجام می گردد.

یک بیمار باید انتظارات و انگیزه های واقع بینانه در مورد نتیجه جراحی داشته باشد.

برای برداشتن مقدار پوستی از ابزارهای جراحی و لیزرهای تخصصی استفاده می کنند که این روش برای بیرون آوردن کلاهک کلیتوریس انجام می شود.

در این روش تنها چین های اضافی هود حذف می شود و به هیچ وجه نمی توان سر کلیتوریس را تعمیر کرد.

برای از بین بردن چین های اضافی کلاهک کلیتورال ممکن است پزشک و متخصص زنان و زیبایی، روش های دیگر جراحی زیبایی واژن را نظیر هیمنوپلاستی، سفت کردن واژن، واژینوپلاستی را به شما توصیه و تجویز نماید.

مراقبت های بعد از عمل زیبایی کلیتوریس

سوالی که در بین خانم ها بسیار رایج است و اغلب از پزشک و متخصص زنان و زیبایی می پرسند، این است که بعد از انجام عمل زیبایی کلیتوریس چه مراقبت هایی را باید انجام دهیم؟

در ابتدا بیمار ممکن است احساس بی حسی خفیفی در ناحیه تحت درمان داشته باشد که در عرض چند روز برطرف می شود.

  • مسکن ها همچنین به کاهش ناراحتی بعد از جراحی کمک می کنند.
  • التهاب و آلرژی ها با استراحت یا استفاده از کمپرس یخ از بین می روند.
  • برای بهبودی بهتر در طول دوره نقاهت به بیماران توصیه می شود که از رابطه جنسی اجتناب کنند.
  • پزشک و متخصص زنان و زیبایی به شما دستور می دهند که، در دوران نقاهت، تمرینات شدیدی مانند وزنه برداری، دویدن، اسب سواری یا دوچرخه سواری را کنار بگذارید.
  • بهداشت فردی برای جلوگیری از گسترش عفونت بسیار مهم است به گونه ای که حتما باید روزی 2 بار لباس زیر را بعد از انجام عمل زیبایی کلیتوریس تعویض نمایید.
  • بیمار دو تا سه روز پس از جراحی می تواند فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرد.

زمانی که شخصی عمل زیبایی کلیتوریس را انجام می دهد باید به گفته متخصصان عمل کرده و داروهای تجویز شده را در زمان بندی مشخص مصرف کند. لازم است بدانید که عمل زیبایی که برای کلیتوریس انجام میشود، بسیار حساس می باشد. اگر بتوانید با شیوه های درست مراقبت های پس از عمل را انجام دهید قطعا سلامت شما حفظ شده و بهبود کامل با سرعت بالاتری حاصل می گردد.

زمانی که عمل های زیبایی مربوط به کلیتوریس را انجام می دهید بهتر است که هرگز از لباس‌ های تنگ استفاده نکنید. همچنین اگر بر اثر انجام عمل، زخم هایی در ناحیه کلیتوریس ایجاد شد، باید به خوبی از آنها مراقبت کرده تا با سرعت بالا بهبود پیدا کنند.

اگر مراقبت‌ های کافی و اصولی را انجام ندهید ممکن است عفونت و باکتری در ناحیه کلیتوریس رشد کرده و عوارضی مانند درد و دیگران مشکلات جدی را برای شما به همراه داشته باشد.

کلیتوریس چیست؟

امروزه کلیه افراد تمایل دارند تا بخش‌ های مختلف بدن خود را شناسایی کرده تا بتوانند درباره سلامت جسمانی خود مطمئن شوند. یکی از اندام های حیاتی جسم بانوان، ناحیه کلیتوریس می باشد که می تواند افراد را در حین رابطه جنسی به اوج لذت برساند.

مطالعه بیشتر  ابدومینوپلاستی

قسمت حیاتی و مهم واژینال بانوان کلیتوریس است که وظایف بسیار زیادی را در بدن بانوان به ویژه هنگام مسائل جنسی انجام خواهد داد. تصور میشود که کلیتوریس همان قسمت کوچک است که در قسمت خارجی واژن مشاهده می شود، اما باید بدانید که بخش اعظم کلیتوریس در قسمت های داخلی بوده و فقط بخش کوچکی از آن دیده خواهد شد. تحریک کلیتوریس باعث میشود که بانوان حین رابطه جنسی به اوج لذت رسیده و ارگاسم را تجربه نمایند.

نحوه انجام عمل زیبایی کلیتوریس

بسیاری از بانوان تمایل دارند تا هر گونه درد و یا آسیب را در ناحیه واژن با استفاده از عمل و فرآیندهای مختلف بر طرف سازند. با گسترش علم و توسعه فناوری پزشکی، متخصصان می‌ توانند از طریق راه های کم عارضه و کم خطر هرگونه آسیب و نقص درنواحی مختلف بدن را برطرف سازند.

واژن منطقه بسیار حساسی می باشد که عمل های زیبایی و یا درمانی باید با دقت و ظرافت بسیار زیادی انجام شوند. اگر شخصی در ناحیه کلیتوریس احساس درد، آسیب و هرگونه بخش اضافه را داشته باشد می‌ تواند به پزشک مربوطه مراجعه کرده و عارضه پیش آمده را طی مدت کوتاه و به صورت لیزری و یا جراحی برطرف سازد.

دلایل انجام عمل زیبایی کلیتوریس

شاید برایتان جالب باشد بدانید که عمل زیبایی کلیتوریس باعث میشود که افراد با سرعت بالاتری ارضای جنسی را تجربه کنند، با بیان ساده تر عمل کلیتوریس بر ارگاسم تاثیر داشته و افراد می‌توانند طی مدت کوتاه‌تری ان را تجربه نمایند. اما باید بدانید که این عمل ها ظاهری زیبا برای کلیتوریس فراهم می کنند که معمولا در صورت بروز نقص های مختلف انجام می‌ پذیرد.

همچنین اضافه بودن بخش‌ های مختلف کلیتوریس مانع پوشیدن لباس های تنگ برای بانوان میشود و در صورت انجام این کار می توانند احساس درد را به همراه داشته باشند. این عمل زمانی انجام میشود که افراد احساس رضایت بیشتری داشته و همواره حس راحتی را برای آنها به ارمغان آید.

نتایج و بازیابی عمل زیبایی کلیتوریس

زنان پس از پایین آوردن کلاهک کلیتورال، سطح بالایی از عزت نفس و راحتی را تجربه می کنند.

این روش ظاهر زیبایی واژن را بهبود می بخشد و ناراحتی ناحیه تناسلی و کلیتوریس برجسته و در دسترس را از بین می برد.

دوره نقاهت عمل زیبایی کلیتوریس اغلب بین 6 ماه تا 8 ماه است.

اما روند دوره نقاهت برای افراد متفاوت می باشد.

عمل هودکتومی چیست؟

هودکتومی

هودکتومی

یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین عمل هایی که امروزه بسیاری از بانوان تمایل به انجام آن دارند، عمل هودکتومی بوده که مربوط به زیبایی و ترمیم ناحیه کلیتوریس می باشد.

دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است اثرات منفی و مخربی بر ناحیه کلیتوریس داشته باشد که بانوان می توانند با روش های کم تهاجمی و کم عارضه این عمل حساس را انجام داده و آسیب و عارضه پیش آمده در ناحیه کلیتوریس را بهبود ببخشند.

به طور کلی کلیتوریس یکی از حساس ترین نقاط واژن به شمار می‌ آید که نقطه تحریک پذیر بانوان بوده و حاوی مقدار زیادی عصب خواهد بود.

به همین دلیل عمل هودکتومی با روش های نوین و البته حساسیت بسیار بالا انجام میشود تا متخصصان بتوانند ضمن دریافت نتیجه مطلوب عوارض جانبی را به حداقل رسانده و سلامت شخص را حفظ کنند.

عمل هودکتومی معمولا برای زیبایی و افزایش میل جنسی انجام میشود، البته این عمل نیز همواره برای زیبایی نبوده و بسیاری از مواقع جنبه درمانی خواهد داشت.

عمل هودکتومی و یا عمل زیبایی کلیتوریس جزء جراحی سرپایی بوده که نیاز به بستری در مراکز درمانی نخواهد داشت و متخصصان می‌ توانند در مطب و کلینیک های خصوصی به راحتی این عمل را انجام داده و آسیب های پیش آمده را برطرف سازند.

عمل هودکتومی

کلیتوریس در قسمت بالایی لابیا های مینور قرار گرفته است و حدود ۸۰۰۰ عصب در آن منطقه قرار دارد این قسمت از ناحیه تناسلی خانم ها معادل آلت جنسی آقایان است که رشد نکرده و نقش مهمی در رسیدن به ارگاسم خانم ها دارد.

جراحی زیبایی خانم ها مربوط به این قسمت استکه ماما خودش نوع ان را می گویند در آناتومی واژن خانم ها در قسمت بالای مجاری پیشابراه قرار دارد و قابل مشاهده می باشد و بقیه ساختار آن دهانه واژن نامرئی است.

سطح کلیتوریس قسمتی به نام هودکتومی یا همون کلاهک پوشانده است که این کلاهک دارای لبه خیلی بزرگ است و یا روی کلیتوریس را کامل پوشانده است و از آنها به صورت مادرزادی و ارثی کلاهک بزرگی دارند دیگر عوامل مثل بالا رفتن سن بارداری زایمان یائسگی مورد بیش از حد در زمان رابطه جنسی می‌تواند این قسمت رو اختلالاتی روبرو کند.

البته در برخی از موارد اختلالات هورمونی برخی بیماری‌ها و تحریم‌ها علت بزرگ شدن کلیتوریس هستند.

میشود برای رفع این مشکل شکل عمل های زیبایی که با لیزر انجام می شوند یا برخی از آن ها با عمل جراحی انجام می‌شود می‌تواند این مشکل را حل کنند در این جراحی بخشی از پوست کلیتوریس از قسمت روی کلیتوریس برداشته می‌شود و مشکلاتی که در اعصاب قرار دارد رفع می‌شود.

در حقیقت جراحی هودکتومی عمل کاملا سرپایی است و با بی حسی موضعی انجام خواهد شد و این جراحی کمتر از یک ساعت زمان می‌برد و بعد از آن می‌توان به کارهای روزمره را بپردازید یعنی اصلا نیازی به بستری شدن نیست.

کلاهک کلیتوریس در بعضی از خانم ‌ها خیلی بزرگ است و به همین دلیل بسیار برجسته به نظر می ‌رسد و از لابیا ‌های ماژور هم بیرون میزند.

در الت تناسلی اجرایی نامتقارن کنند و ممکن است مشکلات دیگری به وجود آورد مثلاً ممکن است در زمان پوشیدن لباس های تنگ و ورزش راحت و پیاده‌روی درد و سوزش در ناحیه احساس شود و یا به شکل زیبا نداشته باشد خشکی و عفونت در این ناحیه با بزرگ بودن قسمت هود کتومی تعریف می شود تحریک نشدن قسمت کلیتوریس در زمان رابطه جنسی وجود دارد نرسیدن به ارگاسم را به همراه دارد و تحریک بیش از حد کلاهک به خاطر بزرگیشان با لباس یکی از دیگر از مشکلاتی است که ممکن است به وجود اید.

خانم هایی که عمل کوچک سازی کلاهک و انجام میدهد به راحتی به ارگاسم می رسند و چند ارگاسم در رابطه جنسی امکان دارد تجربه کنند و زیبایی واژن و افزایش اعتماد به نفس خود را بالا می‌برد و سوزش و درد در قسمت کلیتوریس را به خیلی کمتر می کند عمل زیبایی کلیتوریس می تواند به بهداشت در قسمت تناسلی خانم ها کمک بسیار زیاد کند عمل هودکتومی یکی از عمل های بسیار مهم در زیبا سازی و افزایش میل جنسی بانوان است.

این عمل انواع مختلفی دارد و بهتر است زیر نظر پزشکان و ماما ها انجام شود. عمل هودکتومی انواع مختلفی دارد و کمک زیادی به افراد می کند عمل هودکتومی بسیار مهم است.

دلیل انجام عمل هودکتومی

شاید برای شما هم این سوال به وجود آید که عمل هودکتومی برای چه کسانی مناسب است و چه نوع آسیب هایی به واسطه این عمل بهبود پیدا می‌ کند؟

بانوان ممکن است به دلایل مختلف نتوانند ارگاسم را تجربه کنند که برای رسیدن به اوج لذت تمایل به انجام عمل هودکتومی داشته تا بتوانند این حس را تجربه کنند.

از طرف دیگر برخی بانوان به صورت ارثی و یا به دلایل مختلف ممکن است کلیتوریسی بزرگتر از حالت عادی داشته باشند که هنگام پوشیدن لباس های تنگ و حتی رابطه جنسی برای آنها مشکلات زیادی را به همراه می آورد.

این افراد می توانند عمل هودکتومی را به عنوان عمل زیبایی انجام داده و آسیب‌ های مختلف و حتی کلیتوریس بزرگ را نیز برطرف نمایند.

اگر کلیتوریس بزرگ باشد معمولاً ترشح افراد افزایش پیدا کرده و می تواند عاملی برای تجمع آلودگی ها و نهایتا باعث بروز عفونت در ناحیه واژینال باشد.

همه این دلایل موجه بوده تا افراد بتوانند عمل هودکتومی را نیز انجام دهند.

بهتر است برای انجام عمل هودکتومی حتما به مراکز معتبر و پزشکان متخصص مراجعه کنید تا ضمن دریافت نتیجه مطلوب کمترین میزان آسیب را نیز متحمل شوید.

ضرورت انجام هودکتومی

ضرورت انجام هودکتومی

ضرورت انجام هودکتومی

یکی از حساس‌ ترین اعضای بدن بانوان بخشی به نام کلیتوریس است که قطعاً این عضو کوچک اما حیاتی به دلیل داشتن بیش از ۸۰۰۰ عصب نقش بسیار مهمی در فرآیند جنسی بانوان داشته و این بانوان هستند که به این واسطه می توانند ارگاسم را در روابط جنسی تجربه کنند.

اما گاها ممکن است به دلایل مختلف کلیتوریس با آسیب‌ هایی مواجه شود که برای برخی از بانوان بسیار آزاردهنده و ناخوشایند می باشد، در برخی از موارد بزرگ شدن کلیتوریس و یا عدم کارایی درست آن می‌ تواند سلامت جنسی بانوان را به خطر انداخته و تاثیرات بسیار منفی و گاهاً دائمی بر روابط جنسی آنها خواهد داشت.

مطالعه بیشتر  لابیاپلاستی واقعا روی زیبایی واژن تاثیر دارد؟

پزشکان و متخصصان به منظور بهبود آسیب های ناحیه کلیتوریس سعی دارند که به واسطه جراحی هودکتومی هرگونه نقص را برطرف کرده و افراد می توانند همواره لذت جنسی و ارگاسم را به آسانی تجربه نمایند.

شاید این سوال برای شما به وجود آید که آیا انجام هودکتومی ضروری می باشد یا خیر، پزشکان و محققان بر این باورند که افزایش سن، انجام زایمان و مسائل ژنتیکی ممکن است سبب ایجاد اختلال در برخی از قسمت‌ های بدن شود که در مراحلی ممکن است چندان اهمیت نداشته باشند.

اما زمانی که افراد روابط جنسی خود را آغاز می‌ کنند متوجه اهمیت و ضرورت سلامت این عضو کوچک خواهد شد به همین دلیل سعی دارند تا با روش های ایمن و کاربردی هرگونه آسیب و عدم کارایی درسته کلیتوریس را برطرف کرده تا بتوانند علاوه بر حفظ ظاهر زیبای ناحیه واژن از کارایی آن بهره‌ مند شوند.

پزشکان هودکتومی را برای افزایش میل جنسی مناسب دانسته و به این واسطه می‌ توانند سبب افزایش تحریکات این عضو شوند، بانوان اگر هرگونه نقص و آسیب را در ناحیه کلیتوریس برطرف کنند ارگاسم را قوی تر و راحت تر تجربه خواهند کرد.

متخصصان و پزشکان بر این باورند که هرگونه اصلاح و بهبود نقص‌ های موجود در کلیتوریس می تواند به افزایش اعتماد به نفس بانوان کمک شایانی کند و تاثیر مستقیم آن خیلی سریع بر روابط جنسی افراد مشاهده خواهد شد.

عموم پزشکان معتقدند که اگر آسیبی در ناحیه کلیتوریس به وجود آید و فرد به واسطه وجود هودکتومی عارضه پیش آمده را درمان نکند در طولانی‌ مدت خطرات زیادی را به همراه داشته و می‌ تواند زندگی فرد را با اختلال مواجه کند.

با این حال باید بدانید که هودکتومی جراحی بسیار کوچک اما حرفه‌ ای به ‌شمار می‌ آید که متخصصان می‌ توانند به واسطه فرایندی بسیار ساده هرگونه آسیب را بهبود بخشیده و فرد می تواند برای مدت طولانی از کارایی و زیبایی آن بهره‌ مند شود.

عمل هودکتومی نیز باید در شرایط کاملاً مناسب انجام شود و مراقبت های قبل و بعد از آن باید به درستی انجام شود تا مبادا سلامت شما با خطر مواجه گردد.

شاید برخی از بانوان به دلیل عدم آگاهی کامل متوجه ضرورت و حفظ سلامت بخش هایی مانند کلیتوریس نباشند و شاید به وجود آمدن آسیب های مختلف را چندان حائز اهمیت ندانسته و به دنبال روش های درمانی نخواهند بود.

اما چنین تصوری کاملا اشتباه است و ممکن است عدم رسیدگی به موقع به ناحیه کلیتوریس خطرات و عوارض زیادی را به همراه آورد که در مواردی غیر قابل جبران بوده و ممکن است سلامت شخص را به طور جدی با آسیب مواجه کند.

همواره پزشکان توصیه می‌ کنند که هرگونه علائم نامناسب در ناحیه کلیتوریس را جدی گرفته و اگر پزشکان انجام جراحی هودکتومی را برای شما مناسب می دانند حتما تحت نظر متخصصان آن را انجام دهید تا مبادا با مشکلات دیگر مواجه شوید.

عمل هودکتومی برای برخی از بانوان روش درمانی به شمار می‌ آید که باید حتما تحت نظر متخصصان با تجربه انجام شود، هرگونه کوتاهی حین عمل هودکتومی ممکن است به عارضه جدی و همیشگی تبدیل شود.

حتما می‌ دانید که ناحیه کلیتوریس به دلیل داشتن تعداد زیادی عصب ممکن است در معرض خطرات بیشتری قرار بگیرد پس باید برای حفظ سلامتی آن عمل هایی مانند هودکتومی را با دقت بالا و کیفیت مطلوب انجام دهید.

پزشکان هرگونه آسیب در ناحیه کلیتوریس را بسیار جدی دانسته و معتقدند باید هرگونه آسیب در این عضو حیاتی سریعا برطرف شود، اگر فرآیند درمان به درستی و به موقع انجام شود نتیجه مطلوب سریعتر حاصل شده و هیچ گونه عوارضی را به همراه ندارد.

دوره نقاهت عمل هودکتومی ۴۸ ساعت خواهد بود و با یک مراقبت ساده می‌ توانید ضمن دریافت نتیجه مناسب روابط جنسی و زندگی زناشویی بهتری را تجربه کنید.

اگر آسیب و عارضه ای به صورت ناخواسته و با گذر زمان در ناحیه کلیتوریس اتفاق بیفتد پزشکان با فرآیند هودکتومی توانایی بهبود مشکل پیش آمده را خواهند داشت اما نکته قابل توجه این است که اگر نسبت به فرآیند درمان بی توجه باشید.

ممکن است سلامتی شما با خطرات جدی مواجه شده و یک عارضه کوچک به آسیبی بزرگ و جبران ناپذیر تبدیل شود، پس بهتر است پیش از شدت گرفتن عوارض جانبی از سلامت خود محافظت کرده و اگر پزشک عمل هودکتومی را برای شما الزامی می داند بدون تعلل این فرآیند را انجام دهید تا بتوانید سلامتی این عضو حیاتی و البته حساس را به خوبی حفظ کنید.

مزیت عمل هودکتومی

یکی از بهترین عمل های زیبایی برای بانوان که برای اصلاح فرم نازیبای کلیتوریس مناسب است هودکتومی می باشد.

که البته به ارگاسم سریع بانوان کمک زیادی خواهد کرد، همین عامل باعث میشود تا روابط جنسی بانوان بهبود پیدا کرده و علاوه بر آن باعث افزایش اعتماد به نفس آنها خواهد شد.

کلیتوریس یکی از نقاط حساس واژن است که حتما باید در شرایط مساعد قرار بگیرد و اگر فرم نازیبا داشته باشد و یا بزرگتر از شرایط عادی باشد می‌ تواند باعث تجمع آلودگی ها در ناحیه واژن شده و عاملی برای بروز بیماری‌ های مختلف خواهد بود.

از مهمترین مزایای عمل هودکتومی می‌ توان به عدم سوزش، خارش و یا درد ناحیه کلیتوریس اشاره کرد و افراد می‌ توانند به راحتی لباس‌ های تنگ را استفاده کرده و هرگز احساس ناخوشایند را تجربه نخواهند کرد.

مراقبت های بعد از عمل هودکتومی

بسیاری از متخصصان به بانوانی که عمل هودکتومی را انجام می دهند توصیه می کنند تا حداقل برای یک هفته به طور کامل از خود مراقبت کنند تا بتوانند علاوه بر بهبود کامل نتیجه مناسب را نیز کسب نمایند.

بهتر است که حدود سه الی چهار روز هرگونه فعالیت خارج از منزل را موقتا انجام ندهید و فعالیت‌ های سنگین و البته نشستن و برخاستن زیاد می‌ تواند آسیب‌ های زیادی را برای شما به همراه آورد.

همچنین توصیه می کنند تا یک ماه به هیچ عنوان نباید فعالیت های ورزشی سنگین را انجام دهید و استفاده از فضاهای مانند وان، استخر و سونا برای افراد کامل ممنوع خواهد بود.

غذاهای حاوی سبزیجات و میوه فراوان باعث میشود تا شما مشکلاتی مانند یبوست را تجربه نکنید و البته در این دوران مصرف غذاهای چرب و تند برای افراد کاملا ممنوع خواهد بود.

متخصصان توصیه می‌ کنند که تا حدود یک ماه پیش از عمل هودکتومی و یک ماه پس از آن به هیچ عنوان از دخانیات، الکل، سیگار و غیره استفاده نکنند.

بهتر است برای آغاز رابطه جنسی حتما تحت نظر متخصصان قرار بگیرید تا پس از بهبودی کامل بتوانید بدون هیچگونه مشکل فرایند جنسی خود را به انجام برسانید.

عمل هودکتومی یکی از روش‌ های درمانی برای ناحیه واژینال بوده که می‌ تواند آسیب های حساس و بسیار اثرگذار بر روابط افراد را نیز برطرف نماید.

اگر قصد انجام عمل هودکتومی را دارید بهتر است به مراکز معتبر و مطب و کلینیک های شناخته شده مراجعه کنید تا بتوانید با اطمینان کامل عمل هودکتومی را انجام دهید.

متخصصان پیش از انجام هودکتومی شرایطی را برای افراد در نظر می‌ گیرند که با رعایت آنها می توانید پس از انجام این عمل سلامت خود را سریعاً به دست آورید و در بسیاری از مواقع جنبه درمان خواهد داشت و افراد را از بسیاری از آسیب ها نجات می دهد.

عمل هودکتومی در شمار عمل های زیبایی قرار می‌ گیرد و حتی اگر جنبه درمانی هم داشته باشد مراکز بیمه هیچگونه هزینه ای بابت آن قبول نکرده و فرد موظف است همه هزینه ها را به تنهایی پرداخت نماید.

اما باید بدانید که در صورت بروز هرگونه آسیب در ناحیه کلیتوریس بهتر است که حتماً به پزشک مراجعه کرده و آسیب پیش آمده را بررسی نمایید.

متخصصان تشخیص می دهند که آیا عمل هودکتومی باید انجام شود یا خیر. بهتر است که طبق نظر پزشک این کار را انجام دهید، زیرا عدم توجه به آسیب ناحیه کلیتوریس می تواند سلامت ناحیه واژن را به طور کامل تحت تاثیر قرار داده و آسیب‌ های مختلف را برای شما به همراه آورد.

در هر صورت شما باید به سلامت جسمانی خود اهمیت دهید تا از بروز مشکلات دیگر در نواحی حساس بدن جلوگیری کرده باشید.

———————————————————–

راه های ارتباطی با دکتر محبوبه مأموریان اصفهانی

پیج اینستاگرام دکتر محبوبه مأموریان اصفهانی

کانال آپارات دکتر محبوبه مأموریان اصفهانی

کانال نماشا دکتر محبوبه مأموریان اصفهانی

———————————————————–

منبع: دکتر محبوبه ماموریان اصفهانی

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button